Sale!

Beta RR X-PRO 2T 125

8,990,00 sis alv 25.5%

Walley laskurilla voit laskea sinulle sopivan kk-maksun erän valitsemallesi summalle.
Summa (20€ - 5000€):
Maksuaika:
Maksuerä: 102€ / kk*
* Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 3.80 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %

Ajoneuvon hinta on 9390,00e + toimitus kulut 249,00e. Rekisteröitäessä tieliikenteeseen ns. valkokilpiseksi tulee lisäksi autovero, joka on 936,86e.

Tervetuloa tutustumaan liikkeeseemme Beta mallistoon. Voit myös olla yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla jos et pääse paikanpäälle tai tilata mopon suoraan verkkokaupastamme.

Ajoneuvo tilauksissa olemme yhteydessä tilauksen jälkeen ja sovitaan yhdessä ajoneuvon rekisteröinnistä, noudosta tai kotiintoimituksesta. Kotiintoimitusrahdin hinta lasketaan tapauskohtaisesti, kilometrien mukaan. 

Verkkokaupasta tilattaessa on mahdollista käyttää Walley laskua tai osamaksua ja liikkeestä ostettaessa edullista Resurs Bankin rahoitusta, mm. 12kk ILMAN korkoa! Kysy tästä lisää myyjiltämme, yli puolet myydyistä ajoneuvoista ostetaan rahoituksella.

Tuotetunnus (SKU): Beta_RR_125_2T Osastot: ,

Kuvaus

Kahdenkymmenen vuoden tuotannon jälkeen Beta RR -malleista on tullut uudenlaisia ​​enduropyöriä!

X-Pro-mallit korvaavat aikaisemman RR malliston, ja ne tarjoavat endurokuljettajalle laajan valikoiman ominaisuuksia, jotka sopivat kaikentyyppisen ajoon.

X-Pro malliston on suunniteltu erityisesti haastavaan tekniseen ajoon ja niissä on ominaisuuksia, joita ei löydy useimmista muista enduromalleista. mm. uusi runko 20 mm matalammalla istuinkorkeudella, täysin uusi etuhaarukka yksipuoleisella jousella, uudet ohjaustangon kiinnikkeet, jäähdytysnesteen paisuntasäiliö sekä nostohihna edessä. X-Pro mallisto erottuu joukosta myös ulkonäöllisesti.

Täysin uusi ZF SHC -etuhaarukka on kevyempi kuin aikaisemmissa RR malleissa käytetty versio.

Oikeanpuoleisessa keulaputkessa on yksi jousi ja se sisältää myös esijännityksen säädön, kun taas kaikki haarukan puristus- ja paluuvaimennus hoituu vasemmasta keulaputkesta. Tämä keularatkaisu on täydellinen erityisesti hard enduroon ja se tarjoaa kuljettajalle herkkyyttä ja lineaarista jousitustuntumaa.

Uuden etuhaarukan kokonaiskitka on myös pienempi, joten etujousitus reagoi nopeammin. Uuden etuhaarukan kruunaavat XTrigin ohjaustangon kiinnikkeet, jotka vähentävät kuljettajan tuntemaa tärinää ja näin ehkäisee väsymistä.

Takaiskunvaimentimen settingit on päivitetty toimimaan täydellisesti yhdessä uuden SHC-etuhaarukan kanssa.

Pyörän istuinkorkeutta on pienennetty 20 mm käsiteltävyyden parantamiseksi ja painopisteen alentamiseksi.  Edessä oleva nostohihna helpottaa pyörän liikuttamista vaikeissa tilanteissa.

Uusi runkomalli on tuttu jo 2024 Racing ja RX malleista. Runko on jäykempi ja vahvempi kuin aikaisemmat, joka tarjoaa paremman hallinnan pienemmällä rungonjoustavuudella. Uuden rungon myötä on mallistossa uusi Nissin-takajarrupääsylinteri, joka parantaa takajarrujen suorituskykyä.
Uusi jarrusylinteri sisältää myös suuremman määrän nestettä, mikä auttaa jäähdyttämään järjestelmää tehokkaasti äärimmäisissä jarrutuksissa.

RR X-Pro -malleilla on erityinen oma ulkonäkö.

Uusi etuvalomaski, uudet tyylikkäät ilmanohjaimet ja uusi takalokasuoja, jonka täydentää uniikki uusi grafiikka.

Uudet ominaisuudet:

  • ZF SHC etuhaarukka: Yksipuolinen jousi, täysin säädettävä esijännitys, meno ja paluuvaimennus. 250 grammaa kevyempi kuin edeltävä versio.
  • ZF takaiskunvaimennus: uudet asetukset, jotta takaiskunvaimennin toimii täydellisesti yhdessä uuden etuhaarukan kanssa.
  • Matalampi istuinkorkeus: 20 mm matalampi kuin MY24 RR mallistossa. Istuin on myös uudelleen muotoiltu ja siinä on pehmeämpi vaahtomuovi, jotta ajaminen istualtaan olisi mukavampaa.
  • Runko: Samankaltainen kuin Racing ja RX mallistossa, vahvempi ja kauttaaltaan jäykempi.
  • Takajarrusylinteri: Uusi tehokkaampi takajarrusylinteri, jonka nestetilavuus on suurempi ja lämmönsiirto on tehokkaampaa.
  • Ohjaustangon kiinnikkeet: XTrig FlexFix ohjaustangon kiinnikkeet pienentävät värinöitä ja näin ehkäisevät kuljettajan väsymistä.
  • Tehokarttavalitsin: 2 ajo-olosuhteiden mukaan valittavaa tehokartta (märkä tai kuiva) on nyt asennettu ohjaustangon pehmusteeseen.
  • Elektroninen tuorevoitelu: (2T 200, 250, ja 300) sekoittaa automaattisesti täydellisen seossuhteen öljyä eikä öljyä ole tarve sekoittaa itse polttoaineeseen.
  • Luistonesto: Luistoesto vakiovarusteena 4T mallistossa.
  • Elektroninen avain: Patentoitu elektroninen avain suojaa pyörää varkailta ja se on kiinnitettävissä ranteeseen nauhalla, jolloin se toimii myös tappokatkaisimena.
  • Jäähdytinnesteen paisuntasäiliö: Ehkäisee jäähdytinnesteet vähenemistä haastavissa ajo-olosuhteissa
  • Uusi ulkonäkö: Uusi etuvalomaski, uudet tyylikkäät ilmanohjaimet ja uusi takalokasuoja, jonka täydentää uniikki uusi grafiikka erottaa X-Pro mallit muista
  • Nostohihna edessä: Helpottaa kun pyörää on nostettava haastavissa ajotilanteissa.

Muita ominaisuuksia:

  • Sähköstartti: Nopea ja luotettava sähköstartti. Käynnistyspoljin saatavana lisävarusteena.
  • Kytkin: Kevyt painelevykytkin, jossa on kolme asetusta , jolla voi säätää kytkimen tuntumaa ja progressiivisuutta.
  • Akku: Kevyt ja tehokas lithium akku.
  • Mittaristo: Monipuolinen digitaalimittaristo, josta näet mm. ajotunnit, kilometrit, nopeuden, kellonajan ja voit asettaa huoltovälit ja seurata kierrosaikoja.
  • Polttoainetankki: Läpinäkyvä, jotta voit seurata polttoaineen määrää helposti.
  • Pohjapanssari: Pohjapanssari suojaa runkoa ja moottoria sekä vaimentaa moottorin ääniä.
  • Grafiikat: Upeat , uniikit grafiikat, jolla X-Pro mallisto erottuu edukseen.

 

Lisätiedot

Paino 150 kg